Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Polacy coraz chętniej piją Earl Grey na śniadanie, a herbaty od Dilmah wyróżniają się doskonałą jakością i przyjemnym aromatem bergamoty – mówi Artur Sienkiewicz, dyrektor handlowy w Gourmet Foods (dystrybutor marek Dilmah i Saquella w Polsce). Czytaj więcej »
Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich Klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z Klientów Selgros jest Restauracja Regiment z Białegostoku. Dyrektor obiektu, Anna Narel opowiada o tym jak ważna w dzisiejszych czasach jest zdywersyfikowana oferta dla Gości... Czytaj więcej »
Bank Pekao S.A. oferuje firmom hybrydowe podejście do obsługi. Aktywność klientów w Strefie Samoobsługowej rośnie, a bank ułatwia przedsiębiorcom pozyskanie finansowania dzięki procesom online. Bogata oferta i produkty skrojone na miarę – to wyróżnia ich na rynku. Czytaj więcej »
Czy można zapewnić wysoką wydajność baterii i jednocześnie dbać o środowisko? O aktualnych trendach i działaniach opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager w VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają posiłki na świeżym powietrzu – grille, pikniki, biwaki to już narodowa tradycja. Niezależnie od tego czy wykorzystamy klasyczny grill czy jego elektryczną wersję – Hochland proponuje całą gamę produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
O skutecznym wykorzystaniu danych i sztucznej inteligencji w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych opowiada Marcin Grzegorczyk, Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Jak wyglądają obecne trendy? Czy zmiana zachowań konsumenckich oraz wysoka inflacja odbijają się na sprzedaży alkoholi? O rynku wina w Polsce opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny w firmie Partner Center. Czytaj więcej »
Zmiany są nieodłączną częścią naszej rzeczywistości, dlatego warto jest stawiać na innowacyjność, próbować ciekawych rozwiązań i połączeń smakowych. O nowych kategoriach, oczekiwaniach polskiego konsumenta oraz nadrzędnych celach w rozwoju firmy opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Gibar. Czytaj więcej »
Aż 39 rodzin znalazło tutaj zatrudnienie, a co 10 osoba pracuje w fabryce dłużej niż 20 lat. O najważniejszych wydarzeniach w 30-letniej historii – rozmawiamy z Łukaszem Widenka, Dyrektorem Fabryki Czekolady Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich. Czytaj więcej »
Grycan to firma z ponad 100-letnią tradycją, hołdująca wartościom rodzinnym, wykorzystująca w produkcji najwyższej jakości składniki i wytwarzająca lody uwielbiane przez wielu konsumentów od lat. Czy jakość i znana marka gwarantują pewny biznes nawet w niełatwym otoczeniu? Jakie działania zaplanował producent na rozpoczynający się sezon lodowy? Rozmawiamy z Wojciechem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS w Lublinie kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Jakie trendy rządzą branżą piwną i jaka jest przyszłość tego rynku? O aktualnych działaniach, wpływie kryzysu i kierunkach rozwoju opowiada Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska – gość programu Gabinet Spożywczy. A rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, gospodarz cyklu oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Innowacyjność w retailu coraz częściej dotyczy nie tylko nowych rozwiązań ale również obsługi. O zmieniających się oczekiwaniach klientów, usługach do nich dopasowanych i sytuacji na rynku sklepów tradycyjnych opowiada Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu Modern Expo. Czytaj więcej »
Właścicielom sklepów Intermarché oferuje aż trzy formuły przystąpienia do sieci. Na czym one polegają, jak wygląda proces dołączenia oraz jakie są korzyści z prowadzenia działalności pod szyldem sieci opowiada Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej w Grupie Muszkieterów. Czytaj więcej »
„So what? Somat” to hasło nowej kampanii, która zaprezentuje rewolucyjną kapsułkę Somat Excellence 4w1. Jej twarzą zostanie jeden z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni – Mateusz Gessler. O aktualnych działaniach oraz kategorii produktów do zmywania opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »
Sery to ważna pozycja w grupie produktów spożywczych, które powinny znajdować się w codziennej i urozmaiconej diecie. Hochland nie tylko dostarcza wysokiej jakości produkty ale dba również o inne aspekty. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Majonez Napoleoński Mosso do mazurka czy sernika? Dlaczego nie! O wielu innowacyjnych zastosowaniach tego tradycyjnego produktu, niezbędnej ofercie wielkanocnej, która „dosmaczy” niejedno danie na świątecznym stole oraz relaunchu oferty i nieustannym doskonaleniu organizacji rozmawiamy z Maciejem Blaut, Sales Director Poland, Mosso Kewpie Poland. Czytaj więcej »
Doskonałe receptury będące rodzinnym sekretem przekazywanym z pokolenia na pokolenie oraz nietuzinkowe opakowania – to znak rozpoznawczy firmy oraz wynik ciężkiej pracy, prawdziwej pasji i kreatywności właścicieli. O kultywowaniu tradycji, przyszłości branży alkoholowej, nowościach produktowych oraz ofercie na wielkanocny stół rozmawiamy z Łukaszem Bartoszewskim, Dyrektorem ds.... Czytaj więcej »
O nowej globalnej ambasadorce marki napojów OSHEE, ciekawych produktach, kampaniach oraz działalności charytatywnej rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, CMO w firmie OSHEE. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Selgros Cash & Carry jest stabilnym partnerem dla osób prowadzących lokale gastronomiczne już od wielu lat. Niezmiennie wspiera branżę szczególnie w trudnych czasach. O współpracy rozmawiamy z Klientami, którzy są z nami od samego początku istnienia firmy w Polsce. Czytaj więcej »
Nowe kategorie produktowe, budowa fabryki i rozwój eksportu – a wszystko w niezwykle ekstremalnych warunkach. Jak zarządzać firmą wśród tak wielu wyzwań? Z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska ma świadomość wpływu, jaki wywiera na otoczenie społeczne oraz środowisko. Przyjmując za to odpowiedzialność opublikowała na swojej oficjalnej stronie koropracyjnej raport zrównoważonego rozwoju. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Produkcja według wieloletnich tradycji wpisująca się w trendy oraz oferująca innowacje – jak połączyć te kwestie w produkcji alkoholu oraz jaki jest sposób na rozwój wśród wielu tegorocznych wyzwań opowiada Grzegorz Grabowski, Dyrektor Zarządzający Toruńskich Wódek Gatunkowych. Czytaj więcej »
Systematyczne inwestowanie zapewnia rozwój oraz sprawne funkcjonowanie. Silną stroną Mlekpolu jest wielokierunkowa produkcja oraz możliwość jej dynamicznego dostosowywania do potrzeb rynku i klienta. O jakości, tradycji i otwartości rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni. Czytaj więcej »
Firma tyle jest warta, ile jej plan na przyszłość. A co jeśli najbliższe miesiące cechuje nieprzewidywalność? O ważnych zmianach, które zaszły na rynku alkoholi i w segmencie win w ostatnim czasie, rozwoju oferty, wielowymiarowej strategii zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych inwestycjach – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Całus, Trade & Marketing Managera w firmie LAKMA, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Segment żywności mrożonej notuje stabilne wzrosty. O zmianach jakie zaszły w kategorii, pozycji na rynku i sposobach na trafne decyzje z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze i najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 roku przeprowadzono trzecią edycję plebiscytu i również po raz trzeci wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska. Tym razem jury doceniło kampanię „Almette chroni łąki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »
Zaczęło się od marzenia, kilku pomysłów i pracy po nocach...
Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów, w rozmowie...
Grupa Coca-Cola HBC zobowiązała się osiągnąć zerową...
Rafał Rudzki, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, oraz...
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i...
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
W 1935 roku w angielskim Yorku powstał baton KITKAT, który...
Podczas gali Fundacji Powszechnego Czytania w Bibliotece...
15 września obchodzony jest Dzień Majonezu Kieleckiego...
Carrefour uruchomił kolejną edycję inicjatyw wspierających...
Grupa Żabka poinformowała o zawarciu umowy kredytów...
Smaczne obiady w kilka minut i siedem kulinarnych inspiracji do...
Sosy do makaronu Mutti to najnowszy wyraz 125-letniego...
Gotowanie bez uciążliwego krojenia, siekania, nieprzyjemnego...
Początek roku szkolnego to czas powrotu do codziennych...
Do oferty pizz Proste Historie wkracza Kebaburai – pizza z...
Bracia Sadownicy ruszyli z nową kampanią, w której w...
Kampania herbatek owocowych Herbaciany Ogród...
Duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir ...
Codzienność pełna wyzwań wymaga energii i koncentracji...
Przed uczniami i rodzicami ostatni tydzień przygotowań do...