Advertisement

Wywiady

  • Produkcja według wieloletnich tradycji wpisująca się w trendy oraz oferująca innowacje – jak połączyć te kwestie w produkcji alkoholu oraz jaki jest sposób na rozwój wśród wielu tegorocznych wyzwań opowiada Grzegorz Grabowski, Dyrektor Zarządzający Toruńskich Wódek Gatunkowych. Czytaj więcej »

  • Oferta dopasowana do realiów rynkowych

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Systematyczne inwestowanie zapewnia rozwój oraz sprawne funkcjonowanie. Silną stroną Mlekpolu jest wielokierunkowa produkcja oraz możliwość jej dynamicznego dostosowywania do potrzeb rynku i klienta. O jakości, tradycji i otwartości rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni. Czytaj więcej »

  • Firma tyle jest warta, ile jej plan na przyszłość. A co jeśli najbliższe miesiące cechuje nieprzewidywalność? O ważnych zmianach, które zaszły na rynku alkoholi i w segmencie win w ostatnim czasie, rozwoju oferty, wielowymiarowej strategii zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych inwestycjach – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Marty Całus, Trade & Marketing Managera w firmie LAKMA, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Segment żywności mrożonej notuje stabilne wzrosty. O zmianach jakie zaszły w kategorii, pozycji na rynku i sposobach na trafne decyzje z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze i najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 roku przeprowadzono trzecią edycję plebiscytu i również po raz trzeci wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska. Tym razem jury doceniło kampanię „Almette chroni łąki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Piątek, 13 stycznia 2023

    Jednym z ważnych zadań dla CHEP jest uświadamianie rynku, jak istotna jest transparentność i wspólna odpowiedzialność. Firma dąży do tworzenia regeneratywnych łańcuchów dostaw, które nie szkodzą środowisku, a wręcz potrafią na nie pozytywnie oddziaływać. O zielonej rewolucji w logistyce, ważnych trendach w branży oraz wyzwaniach na najbliższe miesiące rozmawiamy z... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Rewolucja w handlu z AI

    Piątek, 13 stycznia 2023

    Innowacyjne narzędzia wspierające biznes to nie tylko pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim obraz tego, jak zmienia się rynek. O rozwiązaniach przyszłości opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Lavazza – pasja do doskonałości

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Sukces poparty miłością do produktu, jakości i tradycji. Tak wygląda historia jednej z najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek. O drodze jaką przeszła firma, obecnej pozycji i planach opowiada Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza. Czytaj więcej »

  • Inwestycje w rozwój

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Najbliższy czas będzie pełen wyzwań dla całego sektora FMCG. Jednak firmy pokazują jak duże znaczenie w budowaniu pozycji rynkowej ma stałe inwestowanie w rozwój. Rozmowa z Dariuszem Lizakiem, Prezesem Zarządu Spółki Hortex i Przewodniczącym Rady Nadzorczej firmy Jurajska. Czytaj więcej »

  • SDM Wieluń: zdrowie, jakość i natura

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    2022 był rokiem pełnym wyzwań w całej branży FMCG. Jakie postawił przed przedstawicielami rynku nabiału? O aktualnych i przyszłych wyzwaniach, o zmianach zachowań konsumentów i sekrecie popularności twarożku Mój Ulubiony opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »

  • Dzielimy się tym, co dobre!

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Niewiele mówi się o tym, że niedożywienie dzieci to duży problem w Polsce. Dotyczy nie tylko rodzin biednych czy patologicznych, ale spotykany jest także w domach z pozoru zupełnie normalnych. Niedożywienie przekłada się bezpośrednio na rozwój młodego pokolenia. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Naturalnym następstwem rozprzestrzeniania się i rozwoju Sztucznej Inteligencji jest jej wykorzystanie również w procesach biznesowych FMCG. O tym jak odpowiednio zaplanować działania z obszaru AI i dlaczego warto wybrać sprawdzonego partnera do współpracy – rozmawiamy z Marcinem Grzegorczykiem, AI Product Managerem w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Rozmowa z dr. Adamem Mokryszem, Prezesem Grupy Mokate oraz dr Katarzyną Mokrysz, Dyrektor Generalną. Czytaj więcej »

  • Postęp technologiczny to kluczowy trend zyskujący na popularności. Korzyści płynące z wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych funkcjonujących w ramach przemysłu 4.0 to elastyczność i szybkość, efektywność i konkurencyjność. O rozwoju automatyki przemysłowej, innowacyjnym NEO SIG, nowym asortymencie stworzonym dzięki połączeniu szwajcarsko-niemieckiej inżynierii... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Weronika Nowak. Czytaj więcej »

  • Selgros Cash & Carry jest obecny na polskim rynku już od 25 lat. Ten wyjątkowy jubileusz świętujemy z wyjątkowymi osobami – Klientami, którzy są z nami od samego początku. Czytaj więcej »

  • Wawel w królewskiej odsłonie

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Nowe logo i odświeżona szata graficzna produktów to dopiero początek zmian. O nowej roli, podejmowanych krokach i kluczowych wartościach marki rozmawiamy z Dariuszem Chwierutem, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »

  • MediaMarkt – radość z nowych technologii

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Święta to wyjątkowy czas, nie tylko ze względu na ich rodzinny charakter, ale też ze względu na wzmożone zakupy i poszukiwanie precyzyjnie dopasowanych usług. O ofercie MediaMarkt opowiada Andrzej Jackiewicz, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować handel. O wpływie rozwiązań wsparcia sprzedaży na konkurencyjność producentów i retailerów opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Inwestycje są podstawą rozwoju każdej firmy

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Rynek mleczarski w Polsce bardzo dobrze się rozwija. O przyszłości firmy, „zielonej transformacji” i wyzwaniach jakie stoją przed całą branżą – rozmawiamy z dr. inż. Ryszardem Piziorem, Prezesem Zarządu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Włoszczowa. Czytaj więcej »

  • Wielkopolski Indyk – dedykowane specjały indycze

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Produkcja „od pola do stołu” ma obecnie duże znaczenie i jest coraz bardziej doceniania przez konsumentów. Dobrze o tym wie firma Wielkopolski Indyk, która w tym roku obchodzi swój znaczący jubileusz. O produkcji, nowej marce i trendach na rynku mięsa opowiada Marek Osuchowski, Dyrektor Handlu i Marketingu w firmie Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »

  • JemyJemy w Polsce i na świecie

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    JemyJemy to silna i nowoczesna marka spożywcza, wpisująca się w potrzeby współczesnych konsumentów. Jej obecna oferta to dopiero początek, baza do dalszego rozwoju w różnych segmentach rynku. O kategorii dań gotowych, bieżących trendach i najbliższych planach rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim. Czytaj więcej »

  • To jest pyszne na każdą okazję!

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Starannie wyselekcjonowane produkty z oferty Hochland Professional – sery twarogowe Cremette i Creamland mogą być doskonałą bazą dla cukierników. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • By świąteczny stół był wyjątkowy

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Tradycyjne wędliny to istotny element polskiego świętowania. Zarówno w okresie Bożego Narodzenia, jak również podczas sylwestrowej nocy czy karnawałowych spotkań. Schaby, kiełbasy, szynki, wędzonki – z wyśmienitymi dodatkami – marka Duda oferuje szeroki wybór. O ulubionych świątecznych przysmakach Polaków rozmawiamy z Edytą Zębalą, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych... Czytaj więcej »

  • Rozmowa z Janem Kolańskim, Prezesem Grupy Colian

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Rynek słodyczy wciąż się zmienia, a zadaniem producentów jest jak najszybsza i jak najtrafniejsza reakcja. O wzroście cen, inflacji, a także dopasowaniu oferty do oczekiwań współczesnego konsumenta opowiada Jan Kolański, Prezes Grupy Colian, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International... Czytaj więcej »

  • Terravita: „Nie zatrzymujemy się”

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »

  • Terravita: „Nie zatrzymujemy się”

    Środa, 02 listopada 2022

    Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak w tym czasie wygląda sprzedaż słodyczy, jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek,... Czytaj więcej »

  • Nestlé: perspektywy i kierunki rozwoju

    Wtorek, 18 października 2022

    O działaniach prowadzących do wzrostu sprzedaży, wyzwaniach związanych z niedoborami na rynku oraz o zobowiązaniach na rzecz klimatu z Rafałem Wróblewskim, Członkiem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży w Nestlé Polska rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

więcej artykułów